Kayseri OSB’de Sanayici Memnuniyeti %95!

Kayseri Organize Sanayi Bölge (OSB) Müdürlüğü tarafından 2024 yılında uygulamaya başlanan ‘Sanayici Memnuniyet Anketi’ çalışmasının sonuçları belli oldu. Yapılan ölçümler sonucunda, Kayseri OSB’den hizmet alan sanayicilerin yüzde 95’i aşan ölçüde memnun olduğunu ortaya çıktı.

2024 yılında başlattıkları Sanayici Memnuniyet Anketi çalışmasının yıllık verilerinin ortaya çıktığını ifade eden Kayseri OSB Başkanı Mehmet Yalçın; “Sanayicilerimize iyi ve doğru hizmet sunma çabalarımızın sonuçları memnuniyet anketlerimizde ortaya çıkmıştır. Yüzde 95’i aşan memnuniyet oranı bizleri sevindirmiş ve gururlandırmıştır. Sanayicilerimiz her zaman daha iyisine layıktır ve biz onlar için çalışmaya devam edeceğiz” dedi. Başlattıkları yeni uygulama ile sanayicilerin gönlüne dokunmaya amaçladıklarını kaydeden Başkan Yalçın, memnuniyet ölçümüne yönelik çevre temizlik, elektrik, harita, itfaiye, mali işler, ruhsat, su-kanalizasyon ve yazı işleri müdürlüklerinin sanayicilerin taleplerine ilişkin yaptıkları iş ve işlemler ile talep olmaksızın sunulan hizmetlerin oluşturduğu memnuniyeti ölçtüklerini belirtti. Başkan Yalçın, “Bölge Müdürlüğümüzce yürütülen ve etki alanı sanayicilerimiz olan hizmetlerin oluşturduğu memnuniyetin ölçümlerinin ilk uygulama yılı sonuçlarını aldık. Sanayicilerimizle yüz yüze veya telefon yoluyla yaptığımız anketler sonucunda, hizmet aldıkları birimimizle ilgili sorun yaşayıp yaşamadıkları, aldıkları hizmetin yeterliliği, sonuca ulaşma süresi ve benzeri konulara ilişkin görüşlerine başvurduk. Aldığımız cevaplar ve elde edilen veriler, Kayseri OSB sanayicisine en iyi şekilde hizmet ettiğimizin kanıtı olmuştur” diye konuştu. Yalçın, “Uygulamamız sayesinde aldığımız geri dönüşleri en iyi şekilde analiz ediyoruz. İşlemlerimizin hızının artırma ve sunduğumuz hizmetlerin kalitesinin iyileştirilmesine yönelik veri tabanı oluşturuyoruz. Anket çalışmamıza katılan ve büyük bir oranla bizden memnun olan tüm sanayicilerimize ve emek veren personelimize teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu.

Yalçın, Sanayici Memnuniyet Anketi uygulamasının 2025 yılı sürdürüleceğini belirterek, elde edilen sonuçların hizmetlerin geliştirilmesi için kullanılacağını sözlerine ekledi. – KAYSERİ

Related Posts

ABD’de mortgage başvuruları yükseldi

Mortgage Bankalar Birliği (MBA), 2 Mayıs’ta sona eren haftaya ilişkin mortgage verilerini açıkladı. Buna göre, mortgage başvuruları geçen hafta önceki haftaya kıyasla yüzde 11 yükseldi. Bu dönemde konut satın almaya yönelik başvurular ve yeniden …

Ziraat Bankası, Halkbank ve Vakıfbank’ta emekli promosyonları değişiyor

Özel bankaların peş peşe güncellediği promosyon kampanyalarının ardından en düşük ödemeyi gerçekleştiren kamu bankaları, emekli promosyonlarına zam yapmak için kolları sıvadı.

Akaryakıtta tabela değişti!

Brent petrol ve döviz kurundaki hareketlenme akaryakıt fiyatlarını da yakından etkiliyor. Dalgalanmalar akaryakıta indirim ve zam olarak yansırken, otogaza 1 lira 20 kuruş indirim geldi. İndirim bu sabah tabelaya yansırken, yeni bir indirim haberi …

Mevsim etkilerinden arındırılmış TÜFE nisanda yüzde 2,65 arttı

Mevsim etkilerinden arındırılmış özel kapsamlı Tüketici Fiyat Endeksi (TÜFE) nisanda bir önceki aya göre yüzde 2,65 artış gösterdi.

TL’nin değeri Nisan’da geriledi

Reel efektif döviz kuru endeksi, Nisan 2025’te TÜFE bazında 1,55 puan azalarak 72,12’ye geriledi.

Bedava bir dal için kilometrelik kuyruk oluştu

Ekonomik krizi derinlemesine yaşayan Türkiye’de her gün yeni bir kuyruk manzarası yaşanıyor. Ucuz gıda kuyrukları sık sık gündeme gelirken, bu kez domates fidesi için oluşan kuyruk dikkat çekti. Kayseri’de AKP’li Kocasinan Belediyesi tarafından …